Ваша дитина займається танцями?

ЧИТАТИ ВСІМ !!!!!! ?
Ваша дитина займається танцями? Обов’язково до прочитання !!!
————————————————————————
А ЧОМУ ВОНИ РОБЛЯТЬ НА ТАНЦЯХ одно и то же? ”

Таке питання зазвичай надходить від мам, які тільки-тільки почали “водити на танці” дитини. Улюбленої дитини. Улюблену лапочку-дочку, яка для них – найкращий квітка всесвіту, пуп землі, головна принцеса і взагалі королевишна всієї родини.
… У думках така матуся вже бачить її на величезній, залитої вогнями сцені, перед плакали від захоплення і плеще в долоні, залом, і ось вже кореспонденти місцевих і федеральних каналів навперебій беруть у неї інтерв’ю, як це їй вдалося виростити такого чудового дитини.

… а в реальності – танцзал, день у день, одні і ті ж вправи, викладач навіть не заїкається про костюмах і виступах, як же так, вже пройшло цілих ВІСІМ ТИЖНІВ?!? !!! – а ми все ще не зірки? !!!!
І головне, подругам-то розповісти особливо нічого, ось шо прикро. І підозріло. Адже кожного разу, дійсно, одно и то же !!!

Цього питання ніколи б не виникло, якби ви знали:

1. Процес навчання танцю – це багаторазові повтори. Незліченні повтори.
Процес отточкі руху і доведення їх до автоматизму.
А потім ще й відпрацювання ЕМОЦІЙНОЇ ПОДАЧІ, без якої танець перетворюється просто в набір елементів.
І це все означає – стільки повторів, скільки викладач вважатиме за потрібне.
(І ще трохи понад цього.) ?

2. Навіть великі, визнані майстри – і ті щодня повторюють обов’язковий набір базових елементів, які підтримують танцюриста в робочій формі, виробляють гнучкість, стійкість, координацію рухів, сприяють витривалості і також вчать керувати своїм тілом.

3. Якщо ви не хореограф, і ваше знайомство з хореографією – це коли ви підглядаєте в щілинку дверей танцювального класу, або педагог в кінці заняття робить “відкриту п’ятихвилинку” – танці для батьків – знайте: ВАМ ТІЛЬКИ ЗДАЄТЬСЯ, що діти роблять “одне і той же “.
Вам це здається від нестачі хореографічної освіти, відсутності танцювального досвіду і взагалі помилкових уявлень про те, як викладають танцюристам.
Тому що насправді на цьому горезвісному “одному і тому ж” русі вони при цьому вчаться тримати поставу. Зміцнюють певні м’язи. Розподіляти вага. Виконувати рух граціозно. ??
І цьому сприяють саме “одні і ті ж” базові рухи!
А чи не новий танець на кожному занятті.

Мета будь-якого хорошого викладача – зробити так, щоб учень танцював добре.
У кожного може бути своя методика і свої підходи, але мета одна.
Але НІЯКІ методики і мети не дадуть результату, якщо учень лінується працювати над своїми помилками або займається не регулярно, а за настроєм. Лише відшліфована базова техніка танцю дає можливість робити щось далі!
А якщо в ній є огріхи, то далі діти і рости будуть криво, чи то пак не вгору, а ще кудись …

І завдання викладача – показати помилки і сказати, як їх виправити, а ось завдання дітей – зробити це, забувши про “так ну, це нудно”, “ні, я краще посиджу”, “само пройде” і т.д.

А завдання батьків – підтримати дитину в домашніх заняттях, стежити, щоб вони були регулярними! Адже ви хочете реальних успіхів дитини і заслужених, захоплених овацій для нього, а не млявих оплесків через жалість?
Тоді не пропускаємо репетицій! Тому що – виступати хочемо все, а як репетирувати – так “вона і так добре танцює, сьогодні на тренування не підемо!” – хто вам сказав, що вона вже добре танцює?
На восьмий, дванадцятий, тридцятому тижні?
… Ви серйозно вважаєте, що кожен рух вашої дитини – сама досконалість ?!
Тоді вам вже нема чого й нема чому вчитися, пардон, йдіть в … Школу для суперталант. Адреса, правда, не підкажу, бо навіть балетна трупа Великого театру не гребує повторенням “одного і того ж” день у день, з року в рік, від концерту до концерту …

Якщо ж вам здається, що ваша дитина, плутає праву і ліву сторону, крокуючий не в такт, зі слабкою поки ще спиною, сутулий – все одно на ваш погляд “і так добре танцює”, і її вже, на ваш погляд, “можна “виводити виступати – значить, ви просто не хочете бачити її помилок. ?
Або батьківська любов очі заступає. Або занижене почуття естетики. Або ще щось. Самим себе видніше!

… Запам’ятовуємо, матусі, бабулечкі – ті, хто реально хоче результату, а не просто “водити на танці” і відстібати грошики за дитячу зайнятість.
???ТОЛЬКО І ТІЛЬКИ ПЕДАГОГ вирішує: коли дитина або його група готова перейти до наступного руху, коли вчити новий танець, в якому ряду кому стояти, коли і які шити костюми, брати участь або не брати участь в конкурсі!
Грамотний педагог виставляє на концерт тільки повністю підготовлені номери;
Професіонал просто не буде виставляти на сцену «сирі» номери, і дітей, які плутають послідовність рухів танцю, або виконують їх неточно, які не мають базової підготовки, скованих, переляканих, що не передають сценічний образ!

Може бути, ви будете в шоці, але в разі недостатньої підготовленості номера, музичного матеріалу або костюма, професійний викладач навіть зніме номер з концертної програми! – і, якщо прибрати в сторону амбіції ( “ой, я вже запросила всіх знайомих, а ми тепер не виступаємо! Кококо !!!) та інший егоїзм, то це правильно. Бо показувати погано вивчений танець можна тільки в колі сім’ї і близьких, але ніяк не на сцені.

… Це – обов’язки будь-якого професійного викладача. Його борг, я б навіть так сказала!

Довіряйте дитини професіоналам, які працюють по перерахованим вище принципам. Або ви ризикуєте нарватися на шарлатана, який буде просто гроші брати та вашу дітачку нахвалювати – і через рік, два – ваша принцеса всесвіту буде як і раніше танцювати тільки вдома навколо дивана, так на внутрішньошкільних междусобойчиках.

Якщо ж не згодні – забирайте дитини, вчіть його самі.
Тільки доведіть до логічного результату – гідного виступу на професійній сцені. ?

© Copyright: Світлана Широкова 2017